Inauguració de l'Exposició "Equidistància", de diversos autors. Dissabte 19 de juny a les 12
|
El proper dissabte, 19 de juny, inaugurem una nova exposició, "Equidistància". Coincidint amb la Festa Major 2021 de Sant Pere de Vilamajor, el Centre d'Art La Rectoria ofereix aquesta exposició a tots els seus conciutadans i conciutadanes.
Artistes vinculats al Centre i artistes japonesos i suecs ens mostren les seves obres i ens desitgen una Feliç Festa Major!
|
|

|
|
Aquest missatge es per . Si vols deixar de rebre els nostres e-mails pots donar-te de baixa en qualsevol moment fent clic
Este mensaje es para . Si no desea recibir nuestros e-mails en el futuro puedes darte de baja haciendo clic
This message has been sent to . If you do not want to receive our mails in the future you can unsubscribe by clicking
|